onsdag 16 februari 2011


laddar upp inför 3 hårda dagar.
cashflow men slit.
misstänker att jag behöver en helkroppsmassage på lördag kväll.
tar det lugnt, äter för mycket och tänker vafan hände med vältränad?
Sex in the air and the love flows around.
goa gamla vänner tas upp igen, promenad och man tror att man bor på alaska.
Brist på viktigheter och överflöd av onödigheter.
damp överallt och man ser sig runt och undrar vart man står.
Står man i mitten och kollar runt sig och har koll eller står man i sidan av cirkeln och bara snurrar runt.
Borde bli bra på att rita så jag kan visa en bild av det jag menar,
Ska måla en vacker tavla av dig över min säng.
3 delad med dina gröna ögon.
kommer sticka ut, precis så som du gör i mina ögon.
En speciell tavla jag målat med känsla istället för stil.
Tycker det är bättre så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar