torsdag 28 april 2011

för att du ska förstå.


om du vill.
du förstår inte vad du gjort med mig.
hur du vänt på mig.
ändrat mina vanor.
fixat min syn på människor.
hur du influerat mitt sätt att tänka, 
fattar inte själv hur du kom in så snabbt och våldsamt tog tag i mig och kastade ned mig.
fick mig aldrig att falla, bara tog tag i min och slängde ned mig.
tog mig med storm
Du förstår nog inte hur du fått mig att må
från var jag va innan du kom, tills nu är som svart och vitt.
-jävligt nära men egentligen så långt ifrån.
kommer aldrig bli som jag va igen
aldrig komma tillbaka till de stadiet.
du kommer alltid att finnas i min närhet, även om du är nära eller på andra sidan jorden.
kan vara din så länge du vill, men du kommer alltid va hos mig.

kommer aldrig tappa det du gett mig.
aldrig glömma det du sagt.
och om du vill så kommer jag alltid finnas för dig. - hur nära jag än är.






du har gjort mig hel.
love you babe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar