fredag 8 april 2011

think like a teen, its friday.

Fredag
vår allas älskade dag.
Fredag är en högtid som firas varje vecka, men tar på sig något fint och gör något man minns.
Även om jag har mycket att se fram emot så känner jag för att gömma mig under täcket.
fucking skabb i ansiktet.
får kriga med mitt smink och bre på ett leende så märker säkert ingen.
ska träffa efterlängtade personer och vrida mysfaktorn på fullt med min björn.
Goa, fina omtyckta bjötn.
min.
Ska leta efter nya skinn. 
Mina andra sprack efter en för vild natt på dansgolvet.

Tonåringar ska vara vilda, galna, dumma och sköna.
Smutsiga, stiliga rufsiga och le med kletigt läppstift.
Skrika, gnälla, kaxa och gråta av glädje.
det ska lukta om oss.
det ska kännas.
VI ska kännas.
Inte meningen att tonåringar ska vara som 30åringar, eller förbereda sig för att bli vuxen.
Man går igenom en fas där man ska vara vild och äcklig.
Där man ska vakna bakis och lukta svett med gammalt nagellack och ha sin partners underbyxor på sig på en torsdag.

Tiden ska man inte oroa sig för. 
Du ska leva för stunden, men samtidigt kunna planera fina stunder.

visa magen och ha dem högsta klackarna du kan gå i och hålla handen med en hunk när du går genom staden.


Am i retarded or am I just overjoyed?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar