söndag 17 april 2011

kärlek, lögner och ignorans.

fittiga typer förstör en del av stämningen.
att dom inte kan se sanningen igenom.
man borde ha växt ifrån sånhär skit, det är nya tider nu. Sånt hör till det förflutna. Omoderna. fuck off.

går säkert att ljuga, men om jag inte ser eller märker det - så kommer jag höra det.
Och jag ser och hör det du gör, och du vet hur det gör mig.
-irriterad.  för att det är så onödigt.
Det du sitter och myttar om är så oviktigt att du lika gärna kunde stängt din käft. Men ist sitter du och babblar på om en massa skit, visar ett ideal av dig själv som inte finns och provocerar på ett sätt riktat till en och samma person varje jävla gång.
Det räcker, lägg ned.
Du borde fatta vad du gör, och du är inte sån egentligen.
finns en anledning till att ja inte säger till till ditt ansikte, för att inte jag vill ha skiten för att ha förstört stämningen.
Lär dig att acceptera dig själv, tryck inte ned din omgivning som faktiskt tycker om dig och sluta mytta.
För det kommer komma till en gräns när vi två inte kommer vara ensamma om att inte palla med skiten mer.
och de vill vi väl inte?
eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar