tisdag 19 april 2011

tiden speglas förbi som en reflektion

there's a fire starting in my heart
reaching a fever, bitches bringing me out the dark.
Finally, I can see you crystal clear, 
See how I'll leave with every piece of you, 
Don't underestimate the things that I will do.


tider som förgyller våra minnen.
tider som aldrig funnits men alltid saknats.
konstigt med tryggt,
 osäkerhet med samtidigt helt självklart.
bara en liten bit.
chanser som aldrig vågats pröva, som nu tas.
steg som alltid tagits, backar jag nu för.
för vetenskapen om vad som händer har jag redan.
behöver ej testa, take a shot.
tvekar inte längre, bestämmer mig snabbt-
försöker göra så bra jag kan för en fullpoäng.
inte riktigt där. än
backa inte för chanser säger jag till mig själv.
medans jag hellre vill känna mig trygg och galen
istället för ledig och ansvarslös.
kombinationer som aldrig förr.
nya tider med nytt folk.
tid för galna minnen.
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar