fredag 1 april 2011

s.e.x

Vart: sängen
Hur: på rumpan
Klädd: handduk och filt.
Tänker på : när coop stänger.
Intressant: verkligen inte.

ville bara ge er lite perspektiv.

City chick with an attitude.
glömmer för att bli överraskad och är undermedvetet väldigt omtänksam.
hemligheter, sådana som egentligen inte har någon anledning att komma upp men ändå söker bekräftan att accepteras.
vackra färger kladdas på min hud och jag ser ut som en äkta estetare. 
Går runt i stan och hostar upp slemmiga bakterier på främlingar och gäspar- medans jag själv svär i mitt huvud när någon tar upp en återanvänd servett för att snyta sig med sin omgivnings förakt.
 älskar att hata och jag hatar att jag inte är fullt självständig.
vill pynta mig med vackra mönster och glitter. 
men regler som ej går att brytas gör min rebell aktiga sida frustrerad..

She loves the night scene, bar queen 
just living for the fun 
- taking over the dancefloor like she's the only one.
 ska släppa mina underbara fria, rufsa till håret med rockiga klackar.


kunde inte bry mig mindre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar