fredag 22 april 2011

how wonderful life is now your in the world


baby
you frustrate me
I know you're mine all mine all mine
But you look so good it hurts sometimes

Your body Is a wonderland
                                                                                                         my wonderland.
Glänsande ögon lämnar min morgon och jag ligger kvar med snurrande tankar om hur resten av timmarna den 22 skall bli.
Förväntningarna är på topp och mitt humör med.
Stress existerar just nu inte, bara glädje att jag löser.
att nästan alla jag vill kommer ikväll.
att jag får dansa till musik med goa vänner proppmätt och nöjd på min födelsedagsfest.
allt löste sig efter en tur i rio med en björn.
ännu ett täcken på att man kan lösa allt sålänge man har tillräckligt mycket vilja.

röda ben kommer jag springa runt och le med ikväll. lycklig närhet av glädje.
inte så svårt att bli glad. man får lära sig att bli glad av de små sakerna helt enkelt.
en gomorgon puss kan göra hela din dag ljus.

så här får du
*puss*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar