onsdag 9 september 2009

Big love

Okej, idag har minus dag gått hennes väg.
Hon har ätit 3kexchoklader (gratis) och varit med kul folk. Ätit en stark grej så hennes läppar nästan frätes sönder och hon fick sällskap på spårvagnen så hon slapp bli jagad. Hon kom precis när bussen skulle åka och pedofilen kom inte när hon gick från hållplatsen som han brukar. FAst de va lite negativt med (ofc), hon har ont i ryggen för vincent putta ned henne på golvet och jag-ska-slå-dig-till-malmö killen kom fast Jonis å Skutt skydda henne. Det är skola imån och hennes knark är slut:)
Jepp jag är beroende av kexchoklad, fast jag fick goda gener så jag får kexchoklad gratis:D

En fin sång av Thomas Järvheden, här har ni refrängen
"Jag är ens inte cp

Cp, cp, ens inte cp eller gay eller opererad tjej
Inte cp, cp, cp, ens inte cp
Att sticka ut det är inte min grej nej, nej, nej "

PUss och gonatt. Och jag är grymt lycklig idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar