måndag 28 september 2009

som bajs ungefär

Jag vet att alla ser olika ut och är bra på sina egna saker och att man inte ska jämföra människor med varandra eftersom vi alla är så grymt olika. Men ibland känner jag att jag har sjukt, kan får tårar i ögonen och bli så sjukt arg att jag vill slå någon. Men ist för att klaga som alla andra jävlar gör, så gör jag faktiskt något åt saken. Så nu ska jag sluta dansa, och börja träna hemma eller börja i yoga. Ska också äta mera och färga mitt hår och sköta min hud bättre. Sen är jag nog nöjd. Min tunga är inte lika svullen längre så de går la snart över får jag hoppas - har börjat bli RIKTIGT jobbigt att inte kunna käka och prata som vanligt. Så är skolan lika jävlig som vanligt och dom lägger sig i mitt privatliv, vilket jag stör mig på något enormt. Fattar inte varför dom ska bry sig om vad jag gör innan/efter skolan, de har la fan inte med dom att göra? Visst om det påverkar skolarbetet MEN DET GÖR DET JU FÖRHELVETE INTE! gah, ni märker säkert att jag har en dålig dag idag och min rygg trycker på lungorna så ja får svårt att andas.

Men nu ska jag ned å kolla på hollywood fruar och se när bimbos skämmer ut sig i tv. Sköt er själva å skit i resten, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar