fredag 2 oktober 2009

He's not like all the other boys


Hej, sitter här med färg på fingarna och lyssnar på Lily allen.
Ett tips, shoppa aldrig själv om du inte vet vad du vill ha. Man måste få kommentarer av andra för att veta vad man tycker, jag iaf. Jag kan inte ens se en film själv, haha för jag måste prata med någon under filmen och bolla kommentarer med. Annars e det bara b. Mammas kompisar kom hit igår från norge, bara tjejerna:) Så jag vaknade kl 3 i natt av " HYYYSHHH minus soovoorr, HAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAA hyyyyYYYSSH!!!!! " , söta dom är va.. Men hellre en morsa som går ut och har kul med sina vänner än en morsa som är hemma varje kväll och spelar binglotto,dricker kaffe, bakar bullar och går och lägger sig kl nio och oroar sig hela tiden. Det skulle jag aldrig orka faktiskt, gillar hon som här är faktiskt, Även om hon lyckas bränna ris i en kastrull som ska vara obrännbar. <- skillz.
Men idag ska vi iaf ha kul och jag ska snart in till stan och kolla efter present till pojkvännen. Han ska få ngt kul och fint - om jag hittar det jag vill ha dvs. ( och det brukar jag).

Han förtjänar bara det bästa.
Suss å klem .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar