söndag 18 oktober 2009

ekollon

seriöst, heter de ekOllon?
trodde att det hette ekKollon..
men men:)
Idag har ja iaf sprungit runt(ehe.. gått egentligen) i stan å lite överallt med vincent å kollat kläder, käkat, LETAT SAX( otroligt att EN sax kostar 70spänn) och ah blev nästan tagen av en kontrollant med vincent rädda mig (säger ju att de e bra å ha en vincent) sen kollade vi på full frys och skratta ihjäl oss och myste å sen åkte han hem:(
Så åt jag torrt kött, underbar potatisgratäng och "sjokolade pudding" medans jag snackade med calle å kollade på ensam mamma söker. Riktigt patetiskt program - men underhållande.

JUSDET! jag MÅSTE säga hur mkt jag stör mig på folk som går med jackor som har luvurna uppvända >----------------------------------------------< så mkt stör det mig undefär.
Hur svårt är de att fixa luvan innan man går ut ? - inte så jävla ansträngade.
+ att det är skola imån och jag pallar inte.
Men tack vare vincent så klarar jag mig :D ehehh
Jag ska sätta upp min julstjärna i fönstret å börja julpynta i mitt rum - ja jag är seriös:) De e ju så jävla kallt ute att man fryser bena+näsan av sig när man går ut:O Känns ju som om det är jul:P Jag gillar jul och sommarlovet, allt annat kan gå å kamma till sig(som en viss 08a brukade säga).

men nu ska jag säga pusshej å sluta tjöta.
pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar