torsdag 22 oktober 2009

äckel


Okej, jag börjar med att säga förlåt för alla svordomar som du snart kommer läsa, men dom behövs.

Jag vill breda ut mig med att säga att jag är så brutalt trött på omogna tjejer som snackar skit om sina vänner, BAKOM RYGGEM! Om dom har ngt så jävla viktigt att säga om en person - varför inte gå fram och säga det till personens ansikte ist för ryggen då?
Om man tycker ngn har helt fuckade ögoonbryn så kan man hålla sin käft om det. Men om man tycker att ngn beter sig som en jävla idiot så säger man till personen " Kan du tagga ned ditt pshykfall?" man går inte och säger till alla andra bah " hallå asså *namn* är sån jääävla idiit".

Det är en sån jävla äckligt omogen fittstil att det finns inte. Visst om man snackar skit bakom någons rygg som man inte ens gillar, men att gö de mot sina vänner?
Nä de är inte så man gör, och det gör mig så förbannad att jag skakar och mår illa när jag får höra att folk gör det. 3fkn meter ifrån också. Om jag hade stått vänd mot dom så hade jag hördt varenda jävla ord, men dom fega sakerna väljer att vända sin rygg mot mig och snacka åt andra hållet.

Jag skulle inte brytt mig egentligigen, men när det är folk som jag TROR är mian vänner som gör det så blir jag så arg att jag vill sätta en klack i halsen på dom.

Men nu gör jag så att jag ignorerar det och skiter fullständigt i det, framtills jag hör det med mina egna öron iaf.

andra folk som är jävligt äckliga är folk som snyter sig med ett papper och lägger det i fickan och återanvänder det - man spyr ju.

Kan fan inte fatta att jag skrev ett helt jävla inlägg om något sånthär,men jag säger bara " you gonna miss me when im gone."

over and out - era jävla kukhövven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar