lördag 3 oktober 2009

Take my hand - men tvätta dig först.

Mitt humör är GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTT! Även om jag är sjukt seg och har skavsår och stickade strumpor på mig så mår jag as bra. Oroa er inte för mig, för jag klarar mig alltid. Men jag vill ha kladdkaka.. eller kladdkakssmet mmmmmh *drool*.. Men det är alltid ngt jävla fel på min dator -.- Innan funkade inte tagentbordet, sen fixade det sig, sen funkade inte musen, sen fick jag en annan, sen nu , NU funkar inte internet. störningsmoment nr 1. Eller om jag tänker efter så är det nog typ nr3.. Men jag måste in till stan och kolla present till vinc typ få förskott på min månadspeng så ja kan köpa de. Sötnosen fyller ju år den 13de( OCH JAAAAA JAG KOMMER IHÅG!) men jag har ett sår i min näsa och ska gå ned och leta efter något gott typ, vill ha OWL lättsaltade chips med solrosolja<3
Jag tror att jag är hungirg:)
Men care på det, jag har andra saker i huvudet nu. Så finns det en sak jag stör mig på lite, tjejer som går ut med blött hår. Det ser ut som maskar som häger ifrån huvudet och SÅ GÅR MÄNNISKORNA UT!- Finns hårfön för en anledning. Så förstår jag men inte på människor som går ut i mjukisbyxor, det är inne byxor eller gympabyxor - INGET MAN GÅR UT I! man borde ta en titt i speglen innan man går ut tycker jag.

Iofs, jag ska bara hållakäft, jag gick ut i en 4nummer förstor bubbeljacka och ballerina skor.
Igår va det sjukt trevligt med även om det slutade som det slutade för powny, men men de va nog värt ;)
Menmen, är du hungrig ? - ta en sillmacka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar