söndag 11 oktober 2009

75

Tja, detta är mitt 75:te blogginlägg - varför?
Iofs så började ja blogga för att jag inte orkade skriva dagbok mer, för att jag ville bli bättre på att uttrycka mig och för att visa att inte alla bloggar suger. Men mest började jag för att jag måste skriva av mig lite ibland. Därför de kan va långt mellanrum mellan mina inlägg för att jag inte känner för att dela med mig av något som pågår i mitt liv.

Men iaf, tony är snäll. Så nu har jag chips,jordnötsringar,hallonsoda och lakrissnören att klara mig på under resten av kvällen. Eftersom vincent åkte hem med en present på sin handled så fick jag komma på något annat att göra -> äta.
Whatever, jag städade i mitt rum så jag förtjänar det. ( mina snören luktar mysko)
Sitter iaf på hampus dator för min internetsladd spökar. Jobbigt med skola med och jag hoppas det blir ngt på fredag så jag slipper å ha älg i mitt rum!

Pusshej och uppskatta folk du gillar - som i sims.

ps. jag saknar sims!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar