torsdag 8 oktober 2009

snepe

hejsan alla cepebarn, åka rullstol hela daan!
Okej nu har jag inte skrivigt på länge så jag har egentligen 1000saker i mitt huvud att skriva om men de tyckts har runnit ut. Men men, idag har jag iaf blivigt halvt mördad av en turk:) - nä där överdrev jag.. kubi slog mig på min stackars oskyldiga näsa med ett rack så jag blödde som en flod. Sen gick jag ut och va busig och sen gjorde jag soppa och lite pannkakor och sen åkte jag till stan och va trevlig och snäll.
Jag köpte en present till min man och blev skit nöjd med den, förutom inpackningen - jävla tjockis som packa in ofc. Seriöst 44% av befolkningen är överviktiga, AH visst allas kroppar ser olika ut å bla bla - men seriöst? va fan är detta för tjockis land vi lever i ^^ SKOJA BARA JAG ÄLSKAR ER FETKNOPPAR! Men jag har en jobbig skoldag imån och mitt huvud kommer sprängas snart, känns som om jag måste snyta mig ( på tal om ingenting).
jusdet, Ola Bing sa att min rygg är för bra för att fixas så jag får bara biffa upp den lite så fixar den sig (Y)
Jag har ingen praoplats så det får jag fixa och om någon vet ett najs praoställe så tipsa mig va :)


ha de gött och ramla inte å slå i knät nu <3

ps. jag vill kunna åka skateboard.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar