fredag 30 oktober 2009

blowing,bowling - whatever!

ehm
mitt lov har varit MYS! varit med vincent nästan varje dag(alla utom en för han spydde..)
as gött, känner mig akopplad - not. för att jag va å provjobbade hos dahls bakeshop i NK frånn 12-16m- låter inte mkt men jag behövde 3pinnar, en sallad och en fotmassage för att bli normalställd igen. (hah normal yeah right)
Fick iaf prao där vecka 45-46 och om jag sköter det så får jag förhoppningsvis helgjobb där med med lagom lön - GÖTT!

har ett sår i kinden och ska snart åka och bowla med carro, dick och vincent heh.
så ska jag och vincent försöka hitta fest tills imån för jag ska fan inte sitta hemma.!

detta blev kort men de är värt för jag ska ned till vincent å få puss nu så HEJDÅ!

ps. har ni aldrig sett en praktikant förut? <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar