tisdag 27 oktober 2009

07.04

så mkt är klockan nu. "mkt"
jag går upp nu för att jag ska åka till vincent.
jag får inte duscha eller fixa mig.
så jag är verkligen jätte jätte JÄTTE äcklig idag.
ofräsch bara.
jag nyser hela tiden..

Så hade jag svin kul i helgen, även om jag blev skrämd av nisse. men de löste sig med ett förlåt.
min vänsta hand är skadad.
vill köpa ny tungpiercing.

igår va jag duktig, jag gick ut och gick skit tidigt, jag sa till mig själv " jag springer 3varv sen går ja hem å dricker te." men.. jag sprang ett halvt varv sen fick jag andnöd och gick resten av vägen och när jag kom hem så käkade jag torr kebabtallrik och kall cola. Tränade ryggen med innan jag la mig och jag känner skillnad! ska nog gö de i fortsättningen med, det gjorde tväront med rygglyft men jag gjorde 30st med tårar i ögonen ^^
ska iaf försöka träna mer för jag behöver tajtas uppn lite här å var.

detta blev ett kort inlägg..men jag ska iaf leta efter ngt att ha på mig nu.
pusshejlove mej.

1 kommentar: