onsdag 14 oktober 2009

my love


tjudis alla! :)
hade bara tänkt att berätta lite om min man, du vet vincent. Min lilla fräkniga pojk som får mig lycligast i världen.
Känns som om allt jag vill skriva har alla redan skrivigt någon gång, typ " du är solskenet i mitt liv" visst det är ju sant men de änns så b att beskriva något så stort och viktigt på ett sätt som alla andra redan har gjort.
Men jag ska göra mitt bästa :)

Min vincent, blev min den natten till den 15de februari efter väldigt lång otroligt bra vänskap. Kändes läskigt att bli tillsammans med sin bästa vän, för ifall det inte funkar så blir de ju inte samma sak att bli "bara" vänner igen, men nu efter 8månader(8månadersdag imån) så känns allt rätt. för att jag :
Hatar att somna och inte vakna av hans snarkningar, älskar att peta honom i naveln.
Hatar att inte höra av honom på en halvtimma, älskar att se honom i hans blå/gröna ögon.
Hatar när du tittar på andra, älskar sättet du ser på mig.
Hatar att inte få komma till honom när jag vill, älskar att kyssa honom.
Hatar att inte kunna ge honom allt han vill, älskar att ge honom vingummin.
Hatar att han ska rapa mig i ansiktet efter han har druckit(sin favoritdricka) tonicvatten, älskar hans lukt.
Hatar att han åker moppe i tshirt när det är minusgrader, älskar hans kramar.

Kan hata honom mest i världen, men det är bara för att jag älskar honom så högt.
Om han skulle legat mellan liv och död så skulle jag ge honom min högra arm för att han skulle fortsätta leva.
Han är egentligen min raka motsats och jag an komma på högst 5saer vi har gemensamt, men jag tror att det är det som gör de så bra - som chingchont tecknet du vet.
Han är min bästa vän, min stora kärlek och min andra halva.
Vill ha feta orangehåriga barn med dig(och ett blondt såklart) och en stor säng med röda lakan.
Vill att du sa bära mig in i hotellrummet efter vi bytt ringar.
Vill alltid vara med dig.
Skulle ja få ta med en sak till en öde ö så skulle jag tagit med en vincent, för utan en vincent så blir de svårt att klara sig - alla borde han en som honom.
Utan krydd så är han bäst - på allt. Utan krydd.

Älskar dig min söta korv, och jag skriver inte detta för att jag "behöver det", jag skriver detta för jag vill. Vill så mkt, men bara med dig.



till vincent, min andra halva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar