tisdag 15 september 2009

Ny

Hej, jag är nyklippt. Ville ha de längre fram men nehe defick ja inte, men men ja e tydligen snygg ändå. Enligt min frisör så ser jag ut som en barbie docka, men gubben sa att han gillar grekiska indianer mer - jag trodde inte ens det fanns grakiska indianer men men, va vet ja om det.
Det ända jag vet är att dinsko har sjukt snygga skor och att jag är sjukt sugen på en stor fet mörklila halsduk nu till hösten.
Stör mig grovt på vädret! På morgonen fryser man ihjäl och vill helst ta med sig täcket ut och sen på dagen så avlider man av värme. På slöjden fick jag ligga vid symaskinerna och fläkta mig själv.
Så gör min rygg och ont det är synd om min vincent. Och så har ja en beundrare, hon är liten och jätte söt och sa "du, du jag vill bli som dig när ja blir stor." när ja va inne på ploppå köpte sprite. Hon va så söt.
Imån är det skolfoto så ah , KUL! fast våran skola är så fkn torr att vi inte får ha spex.. = kasst.
Mina naglar är borta och jag ska ne då ta lite mat nu och tydligen så måste jag försöka vara trevlig mot jan.

Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar