onsdag 2 september 2009

Miss blue

Man borde skärpa sig:)
Jag är duktig, gjorde nästan hela min matte läxa, men matte är jag kass på så att jag gjorde 6 av 8 tal är duktigt :) Att min dans börjar på måndag är bra för ja måste träna igen, fick ju typ andningsproblem av att gå i vincents backe.. inte bra.
Min rumpa har somnar = hårdt golv. Har inte ätit på 6timmar, kanske borde göra det? Är kass på att äta mat. Är rätt kass på de mesta om man tänker efter, fast ja e grym på några andra saker så de jämnar la ut sig. Skulle kunna döda för en påse godis och en sprite nu.. Helgens planer blev fuckt för calle blev sjuk. Vinc e med sjuk och Dell med.. Jävla svininfluensa. Bra att jag redan har haft den då :) Fast ska ändå få vaccin i skolan, kanske slipper spruta då ja redan är immun mot den - hoppas på de bästa. men sluta klaga på mig bara så löser det sig typ, och ni äckel kan gå och lägga er och ruttna - ingen gillar er ändå.

sovgott å dröm vått. - puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar