tisdag 22 september 2009

kexchoklad<3

Okej, jag vill börja med att jag har kommit på mina bra och dåliga sidor! Men dom får ni nog lista ut själva:) Och så har ja en fin ask och en underbar kexchoklad från en underbar människa som är väldigt generös och omtänksam(K) men min rygg gör ont som in i heeeeelveteeee. Så ska jag pierca tungan på torsdag kl ett, fan va gulligt jag kommer läspa<3 ni kommer älska mej ja lovar, även om ni redan gör det.
och de va något mer jag skulle skriva.. JUSDET! hahah ja tror ja nyss hade inbrott:P när ja kom in så kolla ja om ngn va hemma (fast de va de inte) och sen hälsa ja på vovvarna å gick in i badrummet å fixa mig, så hörde ja dörren smällas igen, så ropade ja "hallå?:D" så svarade ingen och vakthundarna(dvärgpudlarna) skällde fast ja pallade inte bry mig så ja fortsatte. Sen gick ja ut ur badrummet och då va dörren öppen :S så ja stängde den och gick/sprang direkt upp på rummet å låste dörren. så började vaktisarna skälla igen och dörren smälldes igen.

spännande va? :D hahah not, men ja pallar inte bry mig, den som kommer nära mig får rosa pepparspray i ögonen.

Men idag har jag varit i skolan å segat, så jävla segt i skolan va -.-. Sen åkte ja till stan å va där med vinc,micha,jonna och anna och kollade i affärer å shoppa lite. SHOPPING ÄR EN AV MINA GODA SIDOR! och att prata, och att vara social, det är det jag är bäst på.

så nu vet ni det. Och nu till dagens gåta : från vilket håll äter jasmine kexchoklad? den som svarar rätt får en tugga :)

ha de bra, pusshej - eller ha de dåligt, upp till er själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar