söndag 6 september 2009

Sweet is the smile that paints your lips

Okej, mysdag med älskling idag. Så roligt med sen där känslan jag får när ja ser dig, som en liten stöt genom kroppen- Kittlandes på låren som en nickokick fast på ett fint sätt. Har nog haft den trevligaste helgen på länge och en dag med vinc som finish va fan inte fel. Även om det va en hel del som gick fel under helgen så jämna det ut sig med allt gött. Tack alla å mkt love.
Mina skor ligger iallafall i sopnedkastet och mina tår är köttiga så jag går förmodligen i flipflip imån om det typ inte snöar eller något. Och grattis slickis.
MÅste berätta en sak, på bakgator i thailand kan man äta aporshjärnor - levande. Yes ni läste rätt. Man sätter sig på en stol med ett bord framför sig med ett hål i:) I det hålet sticker dom upp en apa, som dom spänner fast kroppen i under bordet och huger av en del av huvudet så får man en gaffel så man kan äta hjärnan.

Jag undrar verkligen hur i helvete :
1. Man kan spänna fast en apa och sedan hugga av halva huvudet på den.
2. Man kan äta en levande varelse som är medveten om situationen.
3. Om man kan sova efter det.
4. det smakar.

Men men, vissa människor förtjänar bara en melon upp i sitt anus, och INGET annat.
Och bara så ni vet så är en köttfjäril en fitta med huggtänder som flyger och äter på folk, och dregglar.

Over and out, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar