söndag 20 september 2009

pratsamt javisst

sjukt seg äcklig piss dag, typ.
Jag hatar när man förväntar sig ngt och sen skiter det sig å bah BLÄÄÄH! åh ja vill slå ngt. så hatar ja denna datorn, vill använda min egna. Aja, äckel skola imån och så kommer jag nog dö imån så ni alla borde veta att jag vill ha vitab liljor med grönt i på min begraving och alla ska äta fettb mycke mat för att hedra mig - u know hulken.

Och om ja fick bestämma så hade jag velat vara en 20årig sjöman för typ 50 år sen, verkar as najs att segla runt till fina platser å softa runt å jobba på båten. Förutom att ja inte vill äta apor - dom vill ja gosa med. skulle LÄTT tagit med en hem:D awh va sött en liten ohoaahaha sak som hoppar runt i mitt rum å kissar överallt och biter mina skor. Nä jag sak ha en orm. en rosa,vit,svart som ska heta fluffy. Det ska jag fan ha.

Nu ska ja se film själv för jag är pisstoff , ne de ska ja inte alls. ja ska ned å kolla tv.

hejdå å ha en fkn trevlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar