torsdag 6 januari 2011

-.- / :)

De flesta tycker att det är mysigt med sånt här väder. Men inte jag, tycker att det är irriterande som satan.
men det är nog bara jag, är less som fan på kylan (även om jag gillar min mysiga jacka/duntäcke) och vill ha värme.
Vill dra iväg med folk jag tycker om och sola, bada, shoppa och festa i typ 2 veckor och sen komma hem och va bruna och lyckliga.
- men istället sitter man inne och äter och äter.

Blir irriterad på dem som säger "svartsjuka är en tecken på kärlek", det är bullshit.
Sök på google, så får du fram att svartsjuka är när man är osäker i sig själv.
Att man inte litar på sin partner och hela tiden tror att man ska förlora. Och det har inte med kärlek att görA. SÅ FUCK U! :)

Jag har iaf en person som alltid vill komma och göra mig sällskap och som sagt så borde alla ha en liten vincent. Även om han behöver hjälm så är han rätt go.
Kanske borde sätta på mig lite smink å borsta håret ?
äh han gillar mig iaf, bff's u know.

ska käka ihjäl oss med godis och kolla film.

So what if you are wrong
when you are it in all the right way's.


ps. ska sätta på as hög musik för att överrösta pundarfesten vägg i vägg, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar