måndag 10 januari 2011

hey

vill kunna dansa runt som en idiot utan att bry mig om va folk tycker.
Vill kunna säga vad jag vill och stå för det.
Vill kunna ha på mig vad jag vill utan att skämmas.
Vill våga gå vart som helst när som helst.
Vill kunna vara nöjd med mig själv.
Vill kunna ställa upp för de jag älskar.
Vill kunna unna mig själv saker.
Vill kunna vara mig själv utan någon som försöker stoppa mig.

Oh wait.. i do and i can :)

Kvinnan : Varför säger män att vi ska stå i köket när det ursprungligen var ni män som fixade maten som jägare?
Mannen : Inte vi som föddes med ägg och mjölk i kroppen, ni är ju biologiskt byggda att skapa en omelett!

oh snap!

Vill inte såra, är bara ärlig. Hoppas att ni uppskattar det för jag vill behandla folk som de behandlar mig och att de gör samma mot mig.

puss, börjar bli gla i min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar