torsdag 20 januari 2011

drömmar.

Alla har drömmar, stora och små.
Vissa borde man inte önska fram genom att vilja för mycket, en del bör man satsa fullt in för.
Att göra sig sötare i någon annans ögon ger dig inget mer än tidsfördriv. Du är ändå den som måste leva med dig själv varje dag för resten av ditt liv, då borde du vara nöjd med dig.
Om alla hade varit sig själva lite mer så hade världen varit en sån spännande plats.
Grupper där alla ser likadana ut är trist, priset på kläderna spelar ingen roll. Man ska känna sig som man vill känna i dom. Låt inte bli att köpa jackan du vill ha för att din kompis inte gillar den - inte hon som ska ha på dig den.
Borde inte finnas något som hindrar dig från att vara dig själv

Brukar läsa om mina drömmar, för att de va dem betyder.
Tror på horoskop och att drömmar har betydelse.
Tror av erfarenhet att mina drömmar varnar mig, på ett sätt förbereder mig på händelser inom en snar framtid.
Drömde om glittriga droger,hån, riktig sann glädje och en riktigt äcklig känsla sist.
Undra vad det betyder?

En av mina drömmar är att bli känd för något jag är bra på, inte för att jag har legat i paradisehotel i poolen. Resa runt på vår jord och upptäcka saker som inte kommer finnas länge till.
Kunna skaffa många minnesvärda stunder. Ånger är det för lite tid för.

som sagt, de handlar om vilja - hjärtat och hjärnan är lika stora i styrka så tänk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar