söndag 16 januari 2011

massa kärlek

- till mina läsare i hong kong. la märke till att jag hade 3 läsare därifrån. smickrande!



Tycker att detta borde ändras nu, inga fler fling whitout the ting. Vill ha äkta.
inget tjockt, om de inte är godis. värme får jag av mina filtar, ord kan jag läsa överallt, höra genom min telefon. Ska du ge mig något så ska det vara äkta.
finnas där för mig, till 100% och stötta. vill inte mörda någon, men vill kunna gå i klackar.
Vill ha en danspartner in crime. en rocksister med djup uringning och inte bryr sig om blickarna.
sluta va så osäker och acceptera den du är, låt folk se dig. Ingen vill ha en kopia av något, alla vill ha äkta och helst originalet.
Varför lägga massa tid och energi på ett utbud som inte har någon som helst efterfrågan?

vill ha skyhöga klackar, värme och gå topless i ett vitt linne med jeansshorts på mig. Svarta solglasögon och rufsigt hår. Utan att NÅGON bryr sig. Men det går inte.
Sluta blöta ned era ansikten, prata om andras problem, bestämma över någons liv.
Ingen ide att göra något man inte trivs med för man kommer aldrig bli framgångsrik då. Går inte utan viljan,

ät förfan inte barnmat, de är tillräckligt med näring för en ettåring för några timmar i en sån. Inte för en aktiv ungdom som ska kunna prestera något annat än " aaawh hon har choklad runt hela munnen, va sött!".

tänk efter lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar