söndag 30 januari 2011

perfekt = lagom

för tidigt med 19, får ont i magen när jag tänker på hans nära som måste genomgå det.
hoppas att det aldrig händer mig. att jag måste bearbeta min väns försvinnande.

eller att jag försvinner alls.
min värsta mardröm att bara försvinna.
eller att det blir spindel invasion..
*stänger fönstret för att vara säker*
läste att det va en flicka som blivit kidnappad. Hon sa att de kom in 2 män i hennes rum och sa " skriker du så finns det folk här som dödar din familj inom 1min.".
vilket val, genomgå en psykisk död eller bearbeta sin familjs död. - en efter en.

vill sova med pistol under kudden, som de gör i filmer. men det måste va obekvämt.
speciellt för mig som sover på magen. - de betyder å andra sidan att jag är en social person som släpper in få folk i mig själv.

det kursiva kan man tolka bäst man vill, men jag bryr mig inte. Det är val jag gjort som kändes rätt för stunden då jag valde att leva i stunden.
alla vet att allt ger konsekvenser, allt händer för en anledning. för att du gjorde just som du gjorde.
vissa händelser är svåra att förklara - inte ens google liksom.
men det kommer en förklaring, ödet visar det.
du lägger asfalten med dina fötter, men ödet fixar räcket bredvid din väg. - ett steg före.

puss, jag älskar dig precis i tid - inte en minut innan eller efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar