onsdag 12 januari 2011

google.se

Helgen närmar sig och spänningen stiger.
Jag tillhör den gruppen som på måndagen tänker " gött snart fredag!"
de optimistiska partyfolket. Fast den här har tråkigt nog tagit semester från party och landat i landet "chilla".
Där jag inte trivs.
Trivs när jag känner dunket pulsera i kroppen och folk trängs, blickar, leenden, utspillda drinkar. Men DÖD åt den som snor min väska.
Fyfan vem gör så?

Snor dricka kan jag förstå, men att sno någons SKOR?!
tattarslynor, den som snor mina skor kommer jag hemsöka efter min död. Fy satan vilken smärta den personen ska få genomgå.

jag öppnar dörrarna, känner dimman i mitt ansikte och välkomnar flummet. Vill ha helg nu, göra dumma knäppa och konstiga saker medans jag fortfarande kan skylla på min ålder och kompetens.

love sex and rock&roll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar