tisdag 25 januari 2011

Ett förkläde= en i gänget

inte på humör alls.
för någonting.
Vill vara på humör för allt.
prestera utan ansträngning.

Men jävla huvud, mage,rygg , ben och ögon.
JA jag har ont i mina ögon. Hur fan får man ont i ögonen?
" Hej doktorn,jag har lite ögonvärk? " - fuckt up.

Vill bli bäst inom mitt område, vill dela med mig.
Men just nu, just idag.
Känner inte för att säga tack, varsågod eller något trevligt. Vill säga " ge mig" och "fuck you" för det är så jag känner.
Tycker synd om mig själv, hostar upp min insida tillsammans med all empati omsorg -känslor överhuvudtaget.
Vill skippa morgondagen för att jag inte vill vara fucking sjuk!

Men får de tillsagt att jag inte kan få som jag vill, varför inte?
Klart jag kan.
bajs på dig.
Ska googla alla piller vi har hemma och äta dem som hjälper mot "ont".
Wish me luck.

Mjölk hjälper mot sura uppstötningar, men fuckar mot hosta. - orättvisa.

over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar