lördag 15 januari 2011

nyheter24

en lyckad fredag för mig är att känna lite snurr i skallen, massa leenden, sköna röster, dunk i kroppen, släppa själen ch låra kroppen gå loss. blundar och lever mig in i min egna värld.
rensar, tömmer och städar mitt rum. - mitt space.
hur slänger man en spegel utan att förstöra den ? vill inte ha otur i 7år.

uppskattar när folk ger mig deras förtroende och öppnar sig.
Delar med sig istället för att hålla inne och explodera. känns lite speciellt då när man känner att man betyder något för någon, man vet ju att man gör det. Men det är sällan att man känner det.

tagit en paus från my handy work och gick in på nyheter24, tog åt mig lite av ondskan som stod där och försökte att förstå hur man kan göra sådana saker.
jag kan inte ens se när någon slaktar ett djur för mat.

Men hur någon kan kidnappa ett barn, låsa in, fucka personen psykiskt och fysiskt - så mycket smärta. Förstöra så många liv pga ens sjuka vilja och för att man kan. Hade vart lindrigare att döda dom, ist för att förstöra den psykiskt och fysiskt.
Att man kan göra detta och sedan somna om natten, de förstår inte jag. Eller att inte stå för man gjort, om man gjort en sådan sak under en sån lång tid och sedan blir busted, så borde man iaf stå för det.

Sjukt, det som intresserar mig att man kan utföra ondska på den graden och sedan somna om natten utan någon slags ånger.
Saker som verkar så minimalt jämfört med detta får mig att känna ånger, undra hur den känslan känns att veta att man har förstört för så många - tagit deras liv utan att döda.

har lust att hälsa på ett fängelse med mig dator och intervjua en del mystiska människor. T.ex dem som skadar sina älskade eller misshandlar/utnyttjar försvarslösa.
Varför inte intervjua någon rånare? "va skulle du känna om någon skulle stjäla från dig?"

De borde finnas ett till grundämne i skolan som heter "liv", där man lär människor från grunden hur man behandlar andra. Att man ska tänka " va hade jag känt om h*n gjort så mot mig?" och inte ta den lättaste vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar