måndag 10 januari 2011

ny

nytt år
ny piercing(kind off)
nya kläder
nya skor
ny uppfattning
ny mobil
nytt tidsfördriv
nya vänner
kanske ny kärlek.
och tydligen - ny header.

Mitt sätt att visa att jag är samma person, med lite utveckling och förändring.
folk förändras, tydligen. Förhoppningsvis positivt.
hoppas att alla har något som får magen att kittla.
som gör att man känner lite " ojojo".

älskar att köpa skor, gå runt i fina butiker bland massa folk. Expediter som får betalt för att vara trevliga, lugnt dunkande musik och god lukt av en blandning mellan parfymer/nytt.

i lårhöga skinn ska jag gå på gatorna i vår. längtar till sommaren.
vill inte ramla och tvingas gå i splitt längre, pinsamhet.
Vill inte att netto ska renovera så vi måste gå (ända bort) till willys.
ingen negativ förändring tack. När det var bra, då borde det stanna så.

borde ta på mig hjälm nästa gång jag går ut.

jag älskar mycket, hatar lite och har lila plast kulor på vardera sida av tungan. tycker fortfarande om lila. Ska komma en gubbe och fixa mitt rum mer lila snart, då ska jag sova gott.

puss.
blir lika chockad varje gång jag får veta att någon faktiskt bryr sig om vad jag har i huvudet tillräckligt för att läsa dehär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar