fredag 28 januari 2011

röd puss

kämpar med mina kunnigheter i köket samtidigt som jag målar på läppstift och funderar på vilka skor jag skall låta mig föras fram på idag.
lyssnar på "dont stop belivin'" och sjunger med för fullt.
vill mejla wow och be dem utveckla sitt spel genom att få större effekter - hela spelaet går ju typ ut på att döda så varför inte göra det ballt? investera.
vill mejla nordstans ägade och be den införa höger traffik med rundell, samt centralen.
Riktigt trött på folk som går på en eller kärringar som går i slow fucking motion i mitten av vägen som en mur av fetma och småkakor så man inte kommer runt.
min favorit dag idag, bra hittils så ska göra resten lika bra.
hade velat vara ung och dum och slängt mer håret hela natten.
men fokuserar på matrealism och jobbar tidigt imån.
ska bli värsta grym tydligen.
offrar lite för senare.
Planerar frammåt.
Och om du inte förstår när jag redan slängt ut mig det jag vill, fortsätt inte undra. Ge upp och acceptera.
Ibland är det bäst att bara acceptera iställt för att förstå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar