måndag 14 mars 2011

250

tränade och tittade på månen genom takfönstret.
Jag har alltid velat ha speglar i taket i mitt sovrum i min framtida lägenhet(yes ingen jävla villa eller volvo).
Men nu har jag ändrat mig.
Vill ha fönstertak.
Sjukt läskigt, men fyfan va fint att somna till stjärnorna och månen.
Välja skor i solljuset och dansa omkring till skymningen.
Och såklart en stor, tjock, djup lila ryamatta framför tvn.
+ en walk-in-closet. halva för mina skor, halva för mina kläder.
Inglasad balkong så jag kan sitta i raggsockar utan byxor och dricka gift med mina vänner och se solnedgången.
fyfan va vackert.

Älskar att se nya ögon som läser mina texter, känns att folk bryr sig.
- lyssnar.
sure ja snackar på en del, men att inte lyssna är respektlöst.
Du behöver inte bry dig, men man lyssnar på folk med en röst.
speciellt om det är göteborska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar