onsdag 16 mars 2011

precis som du är

jag gillar att man säger vad man tycker.
men jag gillar inte att man säger va man vet att andra tycker.
att man från början sa sanningen och sedan ändrade sig för att folk ska tycka om en.
att man först säger en sak och sedan en annan för att få medlidande.
att vara sig själv är det bästa man kan vara.
om inte folk gillar en då så är det inte dom du vill vara med.

läste att lika personer dras till varann, tror inte på det.
Mina närmaste är helt olika mig.
kan räkna på en hand vad vi har gemensamt.
Att man är lika varann i ett par ser jag inte heller som något positivt, då blir det ju samma tråkiga skit hela tiden.
Om man är olika så blir det varierat.
En gillar det vilt, en gillar det lugnt.
ibland teater och ibland rockkonsert.
ying och yang.
lära varann saker.
bråka, komplettera och älska.
puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar