tisdag 29 mars 2011

d

O R K A R    I N T E    A N S R Ä N G A   M I G.
servera mig vackra saker på ett glänsande fat.
färga din insida lila.
se mina entusiastiska blickar när jag bär hem fina saker.
när jag går in i en vacker affär med underbara saker som bara luktar "nytt".
när jag tycker att jag förtjänar något, ge mig.

blir glad när jag ser dig, ser dina ögon, känner dina stora varma händer täcka mina händer.
känner lukten, känslan.
att köpa ett par gudomligt vackra skor, eller en helt outstanding väska ger mig samma känsla som när du ser personen du älskar, och som du vet älskar dig tillbaka.
dragning
en sådan stark som inte många förstår.
men det finns nackdelar med allt, som att kolla sitt konto dagen efter man sett alla dem vackra sakerna.
eller den dagen ens kära väljer en annan framför dig.

inte riktigt än.
inte riktigt nu.
måste ta en tid, måste ta tag i saker.
måste känna på riktigt.
innan jag öppnar, öppnar min mur.
du sitter på den nu, likt många andra.
men de är inte många som kommer över den.
men när du gör det.
så ska jag ge dig din del.
måste bara kännas rätt.
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar