onsdag 16 mars 2011

hemlisar

finns en liten dubbelmoral i mig som spökar.
såg du rätt? - yes u did.

Största delen av mig som skapade denna vackra sida säger att den är till för att släppa ut det jag har i mitt huvud så jag kan slippa den delen.
Låta tankarna flöda och inte behöva ta några kommentarer, kritik eller respons.
blir glad när ni ger mig positiv respons.
men är inte så bra på att ta övrig kritik.

Men den andra lilla biten vill att jag ska satsa, skriva det ni vill läsa, fixa designen, slänga in annonser och länka tills jag hamnar på top 10.

Tänkte på detta inatt.
veta vad jag kom fram till?

Ska komma till top tio.
men
(det hotade ordet men)
Jag ska komma dit för att jag skriver det jag vill, och för att ni tycker om det.
Kommer inte sluta om besökarna går ned, kommer inte skriva något dumt.
Kommer göra som jag gör hela tiden så får resten vara en stjärna i kanten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar