onsdag 9 mars 2011

från vinter till vår.
vår till vinter på en natt.
Somnade till vår och vaknade till vinter.
Somnade full och vaknade tom.
Åkte förväntansfull och lämnade fundersam.
låste in mig med 4 nära.
kära och nära. med kärt.
känner mig äckligare än äckligast, Borde ta ett bad för att fixa min fuckade rygg.
Men hatar tyvärr att bada badkar, flyta runt i smuts är inte min grej.
mår illa av tankarna i mitt huvud.
Allt det jag kan göra, har gjort och fyfan va elak jag kan vara. tänk då på allt det jag inte gjort, velat göra, borde gjort - men inte fullbordat.
skakar av ilska men håller det inne för att inte sabba.
Som när" bredbandsbolaget " ringer till min mobil när jag inte ens är myndig. Roligt skämtsamt skämt, nästan så att jag skrattade - men jag glömde.

glömmer det jag vill, minns det jag tycker är viktigt.
Uppfatta mig som du vill, men om du tror att du känner mig så gör du inte det.
Om du är tveksam, så har du rätt.
för jag är tydligtvis ingen lättsam,lättläst person.
Skulle vilja träffa den personen som kan läsa mig rätt igenom. Spännande att se att någon äntligen vet vem jag är.
Inte bara tror vet vem jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar