lördag 19 mars 2011

im on my way

övertalningsförmågan är på topp och jag löser mer än förväntat.
allt för att hålla mig upptagen för att slippa tänka.
bästa sättet.
mystiken är i överflöd ännu en gång och jag blir överrumplad.
drömmar om tacos och blinkande främlingar med nya historier att lyssna på.
ser vad du gör i dina reflektioner, även om du gör det bakom min rygg.
löser ryggproblem med sagornas 3 bästa blandningar.
smärtan domnar bort tillsammans med ren och det ända man känner är värme, dunkade puls och musiken.
3 gånger så mycket jobb som sömn sätter sina spår, massa mer gift än mat med.
mina lungor känns tunga och jag ska dra mig själv in i duschen för att slippa lukta kaffe och olja när mina vänner kramar mig i dörren.
händer för mycket så huvudet händer inte riktigt med.
ska försöka trycka i mig ännu fler kcal nu och bli lite fräsh.
pusshej- föröka dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar