tisdag 22 mars 2011

lämnad, definitivt inte ensam.

vaknade av solen, <3
det är ni som håller mig glad.
hade det inte vart för er så hade jag vart en helt annan plats, gjort på ett helt annat sätt och mått helt annorlunda.
tack.
uppskattningen flödar
älskar ordet flödar, det känns så gött.
sannerligen, tydligen är ord som passar in överallt. goda ord.

ligger iaf här och lyssnar på vackra ord och tänker på vackra saker.
förväntade möten är nytt och det glädjer mig.
tacos på torsdagar istället för fredagar är med en fina ändring, för att slippa stress och ge mer tid.

jag vet att det är svårt att vara själv

Men han ger dig ingenting som du vill ha så lämna honom nu
-
trogna ord, trogna vänner, trogen kärlek, livfulla meningar,spänning, deeptalks, säkra händer, lösa blickar, för många kanske och en sista chans som inte tas.
- ni alla vet vad jag menar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar