fredag 11 mars 2011

"tänk inte för mycket"

förstår mig verkligen inte på visst folk.
Försöker, men fattar verkligen inte.
vill förstå för att lära mig. men det går inte.
För det är så stor skillnad från mig och mina val. Allt jag tycker är rätt gör vissa personer tvärt emot.
Hur mycket man än vill så kan man inte läsa tankar, man kan läsa beteendet och tänka efter vanor. Men tankar går inte. Det är en stor anledning till varför jag inte fattar va vissa av er gör.

Kanske skriver väldigt mycket om kärlek, men just nu är det de som snurrar runt i mitt huvud.
Om du tänker efter, så finns kärlek överallt.
I det du äter, det du ser på, det du känner, det du gör.
Liksom, skulle du gå upp för tidigt varje morgon för att göra något du inte älskar?
Näe. Även om man måste så hade man inte gjort det.
Just därför jag skriver om det, för det kan alla känna sig igen i.
Alla kan fatta, även om man inte har några syskon, skilda föräldrar, aldrig varit kär.
Så har man fortfarande massor som klassas som kärlek i sitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar